KUBOTA M6060

M6060

M6060

Traktor Kubota M6060 został wyposażony w 60-konny silnik z wielostopniową skrzynią biegów 18×18. Osiąga maksymalną prędkość 40 KM/h. Zawiera funkcję Work Cruise do regulacji obrotów i ECO 40K dla większej oszczędności paliwa. Standardowe wyposażenie obejmuje bieg pełzający, Autohitch oraz w pełni klimatyzowaną kabinę.

 

Silnik

Szesnastozaworowa, 4-cylindrowa jednostka napędowa o pojemności 3,3 litra i mocy 66,37 KM, z turbosprężarką oraz układem recyrkulacji spalin EGR oraz filtrem cząstek stałych DPF. Silnik spełnia normę emisji spalin EURO IIIB. Dwa wałki wyrównoważające gwarantują niezrównaną kulturę pracy silnika, a powierzchnie tłoków pokryte dwusiarczkiem molibdenu oraz bardzo dokładna obróbka każdego elementu jednostki napędowej – jej ogromną żywotność.

Rewers hydrauliczny

Dzięki zastosowaniu rewersu hydraulicznego zmiana kierunku jazdy następuje bardzo płynnie, bez potrzeby użycia pedału sprzęgła. Szczególnie sprawdza się to w pracy z ładowaczem czołowym, ponieważ dużo szybciej można wykonać zadania związane z jazdą do przodu i do tyłu.

Przedni most

Przeniesienie napędu na przednie koła odbywa się za pomocą przekładni stożkowych zatopionych w kąpieli olejowej i zamkniętych w szczelnej obudowie. Takie rozwiązanie zapewnia utrzymanie mechanizmu w czystości oraz możliwość bezpiecznego przekazania całkowitej mocy na koła nawet przy maksymalnym skręcie i obciążeniu przodu ciągnika.
Promień zawracania ciągnika jest niezwykle mały: 3,4 m. bez hamulców.

Wał odbioru mocy

W standardzie ciągnik M6060 oferuje WOM o dwóch prędkościach obrotowych – 540 i 540E. Prędkość ekonomiczna 540E jest wskazana przy pracy z urządzeniami, które potrzebują mniejszą moc. W tym trybie prędkość 540 obrotów na minutę uzyskuje się przy niższych obrotach silnika, co gwarantuje jeszcze bardziej ekonomiczną pracę.

Skrzynia biegów

Ciągnik Kubota M6060 wyposażono w pełni zsynchronizowaną skrzynię biegów o 6 przełożeniach głównych. Seryjny reduktor posiada 3 zakresy – szosowe, polowe i pełzające. W rezultacie użytkownik ma do wyboru 18 przełożeń, a najwyższy bieg pozwala na osiągnięcie maksymalnej prędkości jazdy przy 2080 obr/min

Kabina

Kabinę zaprojektowano tak, aby zapewnić operatorowi jak najlepszą widoczność. Odpowiednio ukształtowane szyby oraz powiększona przestrzeń znacznie podwyższają komfort pracy. Większość dźwigni i przełączników została przeniesiona na konsolę z prawej strony, co poprawia ergonomię pracy użytkownika.

Klimatyzacja

Montowana w standardzie klimatyzacja z nawiewami w desce rozdzielczej zapewnia równomierne ogrzewanie lub chłodzenie całego ciała operatora, a także bardzo efektywną cyrkulację powietrza.

Układ hydrauliczny i tylny TUZ.

Kubota M6060 dysponuje pompą hydrauliczną o wydatku 86,0 L/min gwarantującą dużą szybkość reakcji podnośnika oraz odpowiednią moc zasilania hydrauliki zewnętrznej. W standardzie ciągnik oferuje dwie sekcje hydrauliki zewnętrznej, a tylny TUZ kategorii II ma udźwig 2300 kg i jest sterowany mechanicznie.

Wyposażenie standardowe

Model M6060 seryjnie oferuje obciążniki przednie o wadze 470 kg, przednie błotniki skrętne, poszerzenia blotników tylnych, rewers bezsprzęgłowy, wspomaganie kierownicy, klimatyzację, odchylany fotel z amortyzacją pneumatyczną, system zarządzania mocą Work Cruise, biegi pełzające, dwie prędkości WOM 540 i 540E oraz komplet zaczepów: przesówny automatyczny i dolny rolniczy.

Specyfikacja

SILNIK
Model KUBOTA V3307-DI-TE3, E-CDIS, szesnastozaworowy, turbodoładowany
Moc znamionowa 66,37 KM (wg 97/68/EC)
Nominalny moment obrotowy przy obr./min. 229 Nm / 1400 obr./min.
Moc na WOM 56,0 KM
Ilość cylindrów / pojemność skokowa 4 / 3331 cm3
System czystości spalin Filtr cząstek stałych DPF
Rodzaj wtrysku Common Rail
Pojemność zbiornika paliwa 90 L
Norma emisji spalin EURO IIIB
System chłodzenia ciecz
Filtr powietrza suchy
UKŁAD NAPĘDOWY
Skrzynia biegów mechaniczna synchronizowana
Liczba biegów: przód / tył 18/18
Rewers hydrauliczny, bez sprzęgła
Blokada tylnego mostu napędowego mechaniczna
Przedni most napędowy załączany elektrohydraulicznie
Kontrola trakcji przedniej osi standard
Sprzęgło wielotarczowe, mokre
Prędkość max. 40 km/h
Minimalny promień skrętu 3,4 m
WAŁ ODBIORU MOCY
Rodzaj niezależny
Zakres prędkości 540 / 540E obr./min.
Średnica wałka 1 3/8″ 6 wypustów
Załączany elektrohydraulicznie
UKŁAD KIEROWNICZY
Rodzaj wspomaganie hydrostatyczne
UKŁAD HYDRAULICZNY
Wydajność pompy 61 l/min.
Max. ciśnienie robocze 180 bar
Maksymalny udźwig podnośnika 2 300 kg.
Liczba siłowników 2 szt.
Hydraulika zewnętrzna 4 szybkozłącza ISO
Trzypunktowy Układ Zawieszenia II kategorii
UKŁAD HAMULCOWY
Hamulec roboczy hydrauliczny mokry
Hamulec postojowy sterowany ręcznie
OGUMIENIE
Przód 320/85 R24
Tył 420/85 R30
KABINA
Ogrzewanie standard
Klimatyzacja standard
Panel kontrolny z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym
Ilość miejsc w kabinie 1
WYMIARY i MASY
Długość 3675 mm
Szerokość 1855 – 2170 mm
Wysokość 2580 mm
Rozstaw osi 2110 mm
Prześwit 430 mm
Masa własna ciągnika 3315 kg.
Obciążniki przednie 470 kg.
Wyposażenie dodatkowe
Obciążniki tylne
Przedni TUZ
Przedni WOM
WOM 540 / 1000 obr./min.
zaczep PITON FIX
Rozdzielacz hydrauliki zew.
Hydrauliczne hamulce przyczep

Nature

Fjords

Mountains

Lights

DESIGN: INFORD.eu