KUBOTA M7060

M7060
Traktor Kubota M7060 został wyposażony w 70-konny silnik z wielostopniową skrzynią biegów 18×18. Osiąga maksymalną prędkość 40 KM/h. Zawiera funkcję Work Cruise do regulacji obrotów i ECO 40K dla większej oszczędności paliwa. Standardowe wyposażenie obejmuje bieg pełzający, Autohitch oraz w pełni klimatyzowaną kabinę.
![]() |
Silnik Szesnastozaworowa, 4-cylindrowa jednostka napędowa o pojemności 3,3 litra i mocy 74,26 KM, z turbosprężarką oraz układem recyrkulacji spalin EGR i filtrem DPF. Silnik spełnia normę emisji spalin EURO IIIB. Dwa wałki wyrównoważające gwarantują niezrównaną kulturę pracy silnika, a powierzchnie tłoków pokryte dwusiarczkiem molibdenu oraz bardzo dokładna obróbka każdego elementu jednostki napędowej – jej ogromną żywotność. |
![]() |
Rewers hydrauliczny Dzięki zastosowaniu rewersu hydraulicznego zmiana kierunku jazdy następuje bardzo płynnie, bez potrzeby użycia pedału sprzęgła. Szczególnie sprawdza się to w pracy z ładowaczem czołowym, ponieważ dużo szybciej można wykonać zadania związane z jazdą do przodu i do tyłu. |
![]() |
Przedni most Przeniesienie napędu na przednie koła odbywa się za pomocą przekładni stożkowych zatopionych w kąpieli olejowej i zamkniętych w szczelnej obudowie. Takie rozwiązanie zapewnia utrzymanie mechanizmu w czystości oraz możliwość bezpiecznego przekazania całkowitej mocy na koła nawet przy maksymalnym skręcie i obciążeniu przodu ciągnika. Promień zawracania ciągnika jest niezwykle mały: 3,4 m. bez hamulców. |
![]() |
Wał odbioru mocy W standardzie ciągnik M7060 oferuje WOM o dwóch prędkościach obrotowych – 540 i 540E. Prędkość ekonomiczna 540E jest wskazana przy pracy z urządzeniami, które potrzebują mniejszą moc. W tym trybie prędkość 540 obrotów na minutę uzyskuje się przy niższych obrotach silnika, co gwarantuje jeszcze bardziej ekonomiczną pracę. |
![]() |
Skrzynia biegów Ciągnik Kubota M7060 wyposażono w pełni zsynchronizowaną skrzynię biegów o 6 przełożeniach głównych. Seryjny reduktor posiada 3 zakresy – szosowe, polowe i pełzające. W rezultacie użytkownik ma do wyboru 18 przełożeń, a najwyższy bieg umożliwia osiągnięcie maksymalnej prędkości jazdy przy prędkości obrotowej silnika 2080 obr/min |
![]() |
Kabina Kabinę zaprojektowano tak, aby zapewnić operatorowi jak najlepszą widoczność. Odpowiednio ukształtowane szyby oraz powiększona przestrzeń znacznie podwyższają komfort pracy. Większość dźwigni i przełączników została przeniesiona na konsolę z prawej strony, co poprawia ergonomię pracy użytkownika. |
![]() |
Klimatyzacja Montowana w standardzie klimatyzacja z nawiewami w desce rozdzielczej zapewnia równomierne ogrzewanie lub chłodzenie całego ciała operatora, a także bardzo efektywną cyrkulację powietrza. |
![]() |
Układ hydrauliczny i tylny TUZ. Kubota M7060 dysponuje pompą hydrauliczną o wydatku 86,0 L/min gwarantującą dużą szybkość reakcji podnośnika oraz odpowiednią moc zasilania hydrauliki zewnętrznej. W standardzie ciągnik oferuje dwie sekcje hydrauliki zewnętrznej, a tylny TUZ kategorii II ma udźwig 2300 kg i jest sterowany mechanicznie. |
![]() |
Wyposażenie standardowe Model M7060 seryjnie oferuje obciążniki przednie o wadze 470 kg, przednie błotniki skrętne, poszerzenia błotników tylnych, rewers bez sprzęgłowy, wspomaganie kierownicy, klimatyzację, odchylany fotel z amortyzacją pneumatyczną, system zarządzania mocą Work Cruise, biegi pełzające, dwie prędkości WOM 540 i 540E, nadbieg do transportu oraz komplet zaczepów: przesuwny automatyczny i dolny rolniczy. |
Specyfikacja
SILNIK | |
---|---|
Model | KUBOTA V3307-DI-TE3, E-CDIS, szesnastozaworowy, turbodoładowany |
Moc znamionowa | 74,26 KM (wg 97/68/EC) |
Nominalny moment obrotowy przy obr./min. | 258 Nm / 1400 obr./min. |
Moc na WOM | 56,0 KM |
Ilość cylindrów / pojemność skokowa | 4 / 3331 cm3 |
System czystości spalin | Filtr cząstek stałych DPF |
Rodzaj wtrysku | Common Rail |
Pojemność zbiornika paliwa | 90 L |
Norma emisji spalin | EURO IIIB |
System chłodzenia | ciecz |
Filtr powietrza | suchy |
UKŁAD NAPĘDOWY | |
Skrzynia biegów | mechaniczna synchronizowana |
Liczba biegów: przód / tył | 18/18 |
Rewers | hydrauliczny, bez sprzęgła |
Blokada tylnego mostu napędowego | mechaniczna |
Przedni most napędowy | załączany elektrohydraulicznie |
Kontrola trakcji przedniej osi | standard |
Sprzęgło | wielotarczowe, mokre |
Prędkość max. | 40 km/h |
Minimalny promień skrętu | 3,4 m |
WAŁ ODBIORU MOCY | |
Rodzaj | niezależny |
Zakres prędkości | 540 / 540E obr./min. |
Średnica wałka | 1 3/8″ 6 wypustów |
Załączany | elektrohydraulicznie |
UKŁAD KIEROWNICZY | |
Rodzaj | wspomaganie hydrostatyczne |
UKŁAD HYDRAULICZNY | |
Wydajność pompy | 61 l/min. |
Max. ciśnienie robocze | 180 bar |
Maksymalny udźwig podnośnika | 2 300 kg. |
Liczba siłowników | 2 szt. |
Hydraulika zewnętrzna | 4 szybkozłącza ISO |
Trzypunktowy Układ Zawieszenia | II kategorii |
UKŁAD HAMULCOWY | |
Hamulec roboczy | hydrauliczny mokry |
Hamulec postojowy | sterowany ręcznie |
OGUMIENIE | |
Przód | 320/85 R24 |
Tył | 420/85 R30 |
KABINA | |
Ogrzewanie | standard |
Klimatyzacja | standard |
Panel kontrolny | z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym |
Ilość miejsc w kabinie | 1 |
WYMIARY i MASY | |
Długość | 3675 mm |
Szerokość | 1855 – 2170 mm |
Wysokość | 2580 mm |
Rozstaw osi | 2110 mm |
Prześwit | 430 mm |
Masa własna ciągnika | 3315 kg. |
Obciążniki przednie | 470 kg. |
Wyposażenie dodatkowe | |
Obciążniki tylne | |
Przedni TUZ | |
Przedni WOM | |
WOM 540 / 1000 obr./min. | |
zaczep PITON FIX | |
Rozdzielacz hydrauliki zew. | |
Hydrauliczne hamulce przyczep |